FAQ & vilkår

Kan jeg få mængderabat?

Jeg elsker selv at lave en god handel og ville ønske jeg kunne give rabat. Desværre tager det så lang tid at kalligrafere, at det ikke er muligt med de priser jeg holder nu.

Bestilling

Finder du hvad du skal bruge i shoppen er det bare at lægge i kurven, gå til kassen og overføre betalingen via kontooverførsel (Nordea, Reg. 2141, konto 4391830350) eller Mobile Pay (41116737).
OBS! Med mindre andet er aftalt påbegynder jeg først din ordre når betalingen er modtaget, så benyt MobilePay eller straksoverførsel ved hasteopgaver.

Særlige ønsker og specialopgaver modtages med glæde via formularen på siden “Kontakt”, på mail@ChristinaKorsgaard.dk, eller sms 41116737.

Har du en tekst der betyder meget for dig, et motto, en sang, et citat, en saying, kan du få det kalligraferet på næsten hvad som helst – det eneste du skal være opmærksom på er eventuelle rettigheder – du skal have forfatterens tilladelse til at citere, med mindre vedkommende er ukendt eller er død for over 70 år siden.

Betaling

Ved bestilling sker betaling til Nordea, Reg. 2141, konto 4391830350, faktura udsendes på mail sammen med GLS track and trace nr. ved afsendelse af varen.

Alle beløb er i DKK. inkl. moms.

Afhentning

Du er altid velkommen til, efter aftale, at afhente dine varer på Moseager 13 i Græsted – jeg har ingen fysisk butik.

Levering

Forsendelse koster 59,- uanset mængde.

Færdige varer sendes normalt dagen efter bestilling.

Specialfremstillede varer sendes så snart de er klar – vær opmærksom på at jeg først påbegynder din ordre når betalingen er modtaget, så benyt MobilePay eller straksoverførsel ved hasteopgaver.
Leveringstiden varierer efter hvor lang tid det tager at fremstille den givne vare og ordrebogens tykkelse – du er altid velkommen til at skrive til mig på mail@ChristinaKorsgaard.dk og spørge til den akutelle leveringstid.
Da det er mig der laver det hele, så bestil i god tid, (allerede i begyndelsen af november, er der som regel udsolgt til levering til årets juletræ).

Alle varer sendes med PostNord eller GLS, som MyPack Collect/ til pakkeshop (med mindre andet aftales).
Rettidig levering forudsætter at PostNord/GLS overholder dag-til-dag levering – levering til Bornholm og visse småøer er ikke omfattet af dag-til-dag levering.

Såfremt der opstår forsinkelser hos PostNord/GLS, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato.
ChristinaKorsgaard.dk kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Post Danmark/GLS. I tilfælde af meget forsinkede eller decideret udeblevne leverancer, fremsender jeg naturligvis en ny leverance uden beregning.

Levering til Færøerne og Grønland sker med PostNord.

Ejendomsret, ophavsret m.m.

Ophavsretten til de af ChristinaKorsgaard.dk udviklede forarbejder og koncepter, kreative oplæg, skitser, layout, rentegning, tekstforslag o.l. tilhører ChristinaKorsgaard.dk og må ikke uden ChristinaKorsgaard.dks godkendelse overlades til tredjemand, jf. lov om ophavsret.

ChristinaKorsgaard.dk har intet ansvar for bestillerens manglende hjemmel til reproduktion, mangfoldiggørelse eller udgivelse af skrift, billeder, tegninger, mønstre, illustrationer, tekster, varemærker, andre forretningskendetegn og øvrigt vareudstyr, derunder formgivning eller andet, der kan være underkastet tredjemands rettigheder.

Pådrager ChristinaKorsgaard.dk sig ansvar over for tredjemand i anledning af bestillernes manglende hjemmel til udnyttelse af tredjemands tilkommende rettigheder, holder bestilleren ChristinaKorsgaard.dk skadesløs for et sådant ansvar.
Bestilleren bærer, som følge af ovenstående, ChristinaKorsgaard.dks erstatningsansvar overfor 3. mand.

Reklamationsret

ChristinaKorsgaard.dk yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.
Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles ChristinaKorsgaard.dk indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder ChristinaKorsgaard.dk returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

Reklamation og varereturnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

ChristinaKorsgaard.dk
Moseager 13
3230 Græsted

Varereturnering foregår også til denne adresse – bemærk at jeg ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos mig. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

Refusion
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og jeg har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. email.

Fortrydelsesret

Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i væsentligt samme stand og mængde som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til mig senest 14 efter købet og senest 14 dage fra fortrydelsen skal varen returneres.

Meddelelsen skal gives pr. mail på mail@ChristinaKorsgaard.dk. I meddelelsen skal du gøre mig tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter jeg den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug. HUSK at anføre dit kontonummer.

På specialfremstillede varer er der ikke returret.

Der tages forbehold for slåfejl og udsolgte varer.

 

En tanke om “FAQ & vilkår

  1. Hej. Kan jeg nå ar bestille en bryllupskugle og få den inden d. 28/6?

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.